8.5.2018 15:48

Linnanmäki tekee ammattimaista viestintää taikapölyllä kuorrutettuna

Suomessa lienee vain yksi organisaatio, jossa ammattimaista viestintää tehdään hupitwist-otteella ja taikapölyllä kuorrutettuna. Alaisia kutsutaan hupimestareiksi ja toimittajat pistetään pyörimään.

Markkinointiviestintäjohtaja Rilla Engblom vetää Linnanmäen viestintää hymy herkässä ja vuosikello viritettynä. 

Lue Lisää
3.11.2017 10:56

Miten herättää median kiinnostus? Ymmärrä uutistyön logiikka!

 

Miten herättää median kiinnostus? Ymmärrä uutistyön logiikka, tee systemaattista viestintää ja ole tavoitettavissa. 

Lue Lisää
8.2.2017 14:05

3 vinkkiä tiedoteanalytiikkaan

Tiedoteanalytiikka - mitä se tarkoittaa ja miten päästä alkuun?

Mediaseurannalla voi mitata tiedotteen läpimenoa journalistisessa mediassa, mutta sitä ei kannata pitää ainoana mittarina siinä, miten tiedote saa näkyvyyttä. Hyvät ja tehokkaiden jakelukanavien kautta julkaistut tiedotteet keräävät lukijoita myös suoraan, kun tiedote leviää sellaisenaan verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Miten mitata tätä näkyvyyttä? 

Lue Lisää
9.12.2015 8:00

5 + 1 tapaa mokata mediaviestinnässä

Ossi Lehtonen / Lehtikuva

Sosiaalisen median ja brändijournalismin aikakaudella perinteisellä medialla on yhä merkittävä rooli yritysten ja yhteisöjen näkyvyydelle.

Jotta onnistuisit mediaviestinnässäsi, välttele ainakin pahimmat karikot. Näiden virheiden tekeminen  saattaa romuttaa haaveesi positiivisesta medianäkyvyydestä.

Lue Lisää