Ansaitun medianäkyvyyden saaminen on taattua vain harvoille tahoille. Jos olet pääministeri, presidentti tai kuninkaallinen, viestin läpisaanti käy yleensä helposti. Muiden kannattaa optimoida omassa viestinnässään muutama seikka, jotta läpimenon mahdollisuudet paranisivat. Tässä kirjoituksessa nostamme esille näkökulmia, jotka kannattaa ottaa huomioon, jos haluaa viestilleen ansaittua medianäkyvyyttä. Kirjasimme tekstiin mukaan myös havainnollistavia esimerkkejä tiedotteista, jotka ovat saavuttaneet medianäkyvyyttä.
Lue Lisää28.11.2023 9:43
Lisää medianäkyvyyttä? Ota nämä seikat huomioon
20.10.2023 9:22
Näin muuttuva mediaympäristö näkyy viestijän työssä
Viestintää ei tehdä tyhjiössä. Viestinnän tekijällä on aina käytössään erilaisia kanavia, niiden teho ja tavoittavuus muuttuu jatkuvasti ja samoin kehittyvät tavat tehdä viestintää. Termi mediaympäristö kertoo tästä kokonaisuudesta ja sen kokonaiskuva on hyvä tuntea.
Lue LisääTilaa kirjoitukset sähköpostiisi:
Viimeisimmät kirjoitukset
- Tekoälyllä luodut kuvat - kenelle kuuluu tekijänoikeus?
- Millainen on hyvä tiedote?
- Kriisiviestijän työkalupakki - näillä pysyt askeleen edellä
- Visa: Testaa tietosi kuvaamisen lakipulmissa
- Henkilöbrändäyksen voima viestinnässä - asiantuntijoista vaikuttajia
- 5 tilannetta, joissa DAM-järjestelmä pelastaa päivän
- Tekoäly tiedottamisessa - mahdollisuuksia ja rajoitteita
- Mitä tapahtuu kun tiedote julkaistaan?
Kirjoitukset aiheittain
- mediaviestintä (49)
- tiedote ja tiedottaminen (44)
- Viestinnän suunnittelu (24)
- visuaalinen viestintä (19)
- asiantuntijaviestintä (14)
- kuvat (14)
- maineenhallinta (10)
- viestintäpalvelut (10)
- viestinnän mittaaminen (9)
- lehdistötilaisuus (8)
- sosiaalinen media (8)
- kriisiviestintä (7)
- mediaseuranta (6)
- tekijänoikeudet (4)
- Pörssitiedottaminen (3)
- tekoäly (3)
- Mediaympäristö (2)
- asiakascase (2)
- Vaikuttajaviestintä (1)
- aineistonhallinta (1)
- johtoryhmä (1)
- järjestö (1)
- kilpailuttaminen (1)